Thursday, December 4, 2014

nak apa lagi ha

Assalamualaikum.

haih memang hidup ni post blog setahun sekali. This is my last year of 16 years old. Tahun depan gua spm lepas tu boleh kahwin. Yeah, haha. Aku tak tahulah apa point ada blog untuk aku dan yang sebaya dengan aku. Kalau blogger kental yang famous nokharom tu lantak lah, Ni budak baru nak kenal dunia baru nak up macam aku. dan kawan kawan aku. Sekarang aku tengok blog kawan kawan aku yang lain semua sama je reput jugak kena makan anai anai. Aku hairan macam mana orang boleh famous. Tapi aku tak heran pun sebab i'm not born to be famous. herm, susah fame ni susah.

Apa aku lihat lagi pasal blog ni semua kawan kawan aku duk cerita kisah hidup dia tak sudah.. Nak bhai orang baca. Aku pun taknak. Setakat baca tajuk je layan lah. Aku ni entahlah nak cerita kisah hidup dekat manusia pun hidup seorang. Manusia semua sama kan ada kehendak sendiri. Yang paling aku sayang lepas parents aku family aku ialah kawan. Dan terlampau clishe hidup ni nak sayang kawan. Kawan yang kutuk belakang tikam belakang itu pun kau terpaksa sayang. Sebab apa. Sebab masih kawan. Sumpah aku kata aku bersyukur dengan diri aku sebab pandai berkawan. Itu apa yang aku rasa, Dan aku sayang kawan kawan lelaki aku. Dan aku rasa kawan perempuan ni leceh.

Haha. fine aku sayang juga kawan perempuan aku kenot deny it. Tapi kalau dah perangai serupa haram asik nak merajuk je tolong lah aku tenshion juga. Aku ada limit juga, Aku boleh sabar aku harap kau usaha untuk sabar. Alhamdulillah aku ada prinsip hidup baru, Prinsip yang dah lama aku cari. Nabi Muhammad kata jangan marah, Apa pun jadi jangan marah, Selama 16 tahun aku hidup baru aku nampak jalan kebenaran. Baru nampak je, moga kekal. Tolonglah pegang prinsip ni kuat kuat.

And then aku rasa selesa dengan lelaki. Again. Padahal budak lelaki dah tak larat nak tengok muka hodoh aku ni kakakaka. Sebab lelaki ni cool. Yeke? Aku malas nak ada hubungan gampreng dengan mana mana lelaki. Aku kecik lagi lah nak mati ke layan aku macam ni?Lagi lagi ajak aku keluar. Nokharom perangai. Aku geli berdua dengan lelaki yang aku tak anggap brother, Sumpah. Jangan sampai aku benci. Nak kawan boleh slowslow. Prinsip lagi satu wat yu gif yu get bek. Ni pun siot juga selalu buat aku rasa bersalah nak buat jahat. Sabarjela.

Aku malas dah nak taip dah. nantilah k bye muah


No comments: