Friday, December 26, 2014

i love my gals

Assalamualaikum.


Sabar, baru nak mula tulis ni. Pernah aku kata dulu.

"Aku sayang kawan kawan lelaki aku. Dan aku rasa kawan perempuan ni leceh." 
Haha.

Kalau aku jadi kawan perempuan kepada diri aku sendiri. Lepas aku baca benda ni mesti aku mental. Dan aku mungkin akan 'lantak kau la hidup kau. mati sana dengan kawan lelaki kau tu. tak sedar diri. lahanat'. kan kawan perempuan aku?

Maaf kalian sumpah maaf. Waktu aku kata benda tu aku tengah ada konflik dengan budak perempuan. Tu pasal noobnya diri ni tak dapat dikawal. Serius lah ni. Sebab kawan perempuan :

-aku jadi kuat
-aku boleh peluk kalau nangis
-faham lawak mental aku
-tak ada had
-dunia akhirat
-banyak banyak banyak lagi yang tak ada dekat kawan lelaki

Dan aku nak kata kat sini kawan lelaki ni kadang kadang macam gampang jugaa. kan? Nak kawan dengan lelaki ni kena hati kering, kena tahan lawak kasar, kena sabar dengan perangai macam anjing. Perempuan tak. kan kan kan. Perempuan ni lek lek je. Gaduh sikit. Merajuk. Lepas setengah jam dah main peluk peluk. Setiap kali jumpa nak laga laga pipi. Kalau annoyed boleh cubit gigit lantak kau nak buat apa.

Kawan perempuan itu aku bawak sampai syurga,
Kawan perempuan tiada gantinya.
Tak kira umur kau berapa. Kau perempuan, kita boleh sembang automatik kawan aku.
Aku sayang nak mati tak tipu.

Nak pergi buat addmath ni kikiki. Kesimpulan dia, kawan perempuan lelaki semua aku sayang aku cinta. Dah habis. Boleh tekan button close.

No comments: